Jump to content

Platinum level Jagex recognized fansite

Toggle shoutbox ColorWars ShoutBox

Fading Rain : (Jul 24,2014 0:43) Same thought @Fly
Super Fly : (Jul 24,2014 0:39) Well then...
The Gatorboy : (Jul 23,2014 23:27) Sorry guys, but I gotta go to sleep. I know I know, you guys all love my singing. I'm sorry,
The Gatorboy : (Jul 23,2014 23:22) But iiiiiiiiiiiiiii just wanna play it riiiiiiiiiiiiiiiight
The Gatorboy : (Jul 23,2014 23:14) tiiiiimes have chaaaaanged. And we've often rewound the clock *do do do doo* Since the Puritans got a shock *do do do doo*
When they landed on Plymouth Rock.
The Gatorboy : (Jul 23,2014 23:11) if I could type instrumental parts of songs I would for this one
The Gatorboy : (Jul 23,2014 23:10) just a moment folks, I need to get inspired
The Gatorboy : (Jul 23,2014 23:01) Alright, goodnight Deimos, see ya!
The Gatorboy : (Jul 23,2014 22:59) Always look on the briiiiight side of life.*whistles* Always look on the liiiiiight side of life. *whistles* Always look on the riiiiight side of life *whistles*
Deimos_XD : (Jul 23,2014 22:59) Night gator, i gotta hit the hay. Work won't be happy if i show up late :wallbash:
The Gatorboy : (Jul 23,2014 22:57) lol more songs to come, hold on
Deimos_XD : (Jul 23,2014 22:57) lol, just messin' with ya :victory:
Deimos_XD : (Jul 23,2014 22:56) :o
The Gatorboy : (Jul 23,2014 22:56) haha I'm just trying to get the shoutbox to have action, I want people to join in and sing stuff
The Gatorboy : (Jul 23,2014 22:55) MAYBE I SHOULD CRY FOR HELP. BLAME IT ON MY ADD
The Gatorboy : (Jul 23,2014 22:54) SAIL....SAIL....SAIL
The Gatorboy : (Jul 23,2014 22:54) or is it....
Deimos_XD : (Jul 23,2014 22:48) And that concludes gator's karaoke mic night everyone. Thanks for coming and don't forget to tip your waitress :D
The Gatorboy : (Jul 23,2014 22:37) so wake me uuup when it's all over. When I'm wiser aaand i'm older
The Gatorboy : (Jul 23,2014 22:25) We live in ciiities, you'll never see on screen. Not very pretty but we sure know how to run thiiings

The moderating team

  Member Name Group Forums Last Active  
Photo 2003 Veteran Moderators All Forums Yesterday, 10:47 PM
Photo akuna matata Content Editors View 14 Forums Yesterday, 03:07 PM
Photo Alfawarlord Site Admins All Forums Yesterday, 02:41 PM
Photo AlphaBetCha Community Crew View 9 Forums Yesterday, 06:01 PM
Photo Amoa Content Editors View 14 Forums Yesterday, 08:55 PM
Photo Anthony Events Team Official RuneHQ Events Jul 22 2014 01:30 PM
Photo Bazzy Managers All Forums Yesterday, 10:54 PM
Photo Bob Community Crew View 9 Forums Today, 12:55 AM
Photo Brandon Content Editors View 14 Forums Jul 17 2014 02:31 PM
Photo CapuDie Community Crew View 9 Forums Yesterday, 03:14 PM
Photo Dark Content Editors View 14 Forums 9 minutes ago Online
Photo Darkblitz Site Admins All Forums Yesterday, 10:56 PM
Photo Deimos_XD Content Editors View 14 Forums Yesterday, 11:55 PM
Photo DRAVAN Site Admins All Forums Jul 22 2014 04:14 PM
Photo Fading Rain Community Crew View 9 Forums Today, 12:58 AM
Photo James Site Admins All Forums Yesterday, 11:57 PM
Photo James the Noob Community Crew View 9 Forums Jul 16 2014 11:36 AM
Photo Jarkur Content Editors View 14 Forums Yesterday, 04:27 PM
Photo Javezz Managers All Forums Yesterday, 02:16 PM
Photo JHewitt Developers View 10 Forums Yesterday, 06:40 PM
Photo Jonthai Events Team Official RuneHQ Events 46 minutes ago